Jak działają rozliczenia w dropshippingu?


Zamówienia wymagające opłacenia

Musisz opłacić swoje zamówienia przed ich realizacją. Możesz opłacić je zbiorczo korzystając z szybkich płatności / płatności kartą za pośrednictwem systemu Dotpay. 

Zamówienia wymagające opłacenia znajdziesz w Panelu Klienta w sekcji Do opłacenia.

Pobrania nie wymagają wcześniejszego opłacenia - środki księgowane są na naszym koncie i kompensowane z płatnościami za faktury.   

Faktury zbiorcze

Wystawiamy tylko dwie zbiorcze faktury w miesiącu. Obowiązują okresy rozliczeniowe: 1-15 i 16-ostatni dzień miesiąca. 

Istnieje możliwość uzyskania kredytu kupieckiego (faktury przelewowe z odroczonym terminem płatności). Wymagana to weryfikacji w Euler Hermes.

Rozliczenia

Klient pełną kwotę za zamówienie wpłaca na Twoje konto. W żaden sposób nie ingerujemy w szczegóły rozliczeń z Twoimi klientami. 

Nam płacisz za towar i wysyłkę do Klienta docelowego zgodnie z cennikiem hurtowym.

Ponieważ Klient docelowy zawiera umowę sprzedaży bezpośrednio z Tobą, pamiętaj, że musisz mu dostarczyć dokument sprzedaży (paragon, fakturę).

Przeczytaj artykuł: Paragon w sklepie internetowym, jak go uniknąć?

Handlosfera.pl
do góry