Musisz opłacić swoje zamówienia przed ich realizacją. Możesz opłacić je zbiorczo korzystając z szybkich płatności / płatności kartą / Blika za pośrednictwem systemu Przelewy24.
Zamówienia wymagające opłacenia znajdziesz w Panelu Klienta w sekcji Do opłacenia.
Pobrania nie wymagają wcześniejszego opłacenia - środki księgowane są na naszym koncie po ok. 7 dniach od doręczenia i kompensowane z płatnościami za faktury. Wpłata pokrywa wartość zamówienia, a pozostała część zostaje rozksięgowana jako nadpłata, z której można opłacać kolejne zamówienia.
Wystawiamy tylko dwie zbiorcze faktury w miesiącu. Obowiązują okresy rozliczeniowe: 1-15 i 16-ostatni dzień miesiąca.
Istnieje możliwość uzyskania kredytu kupieckiego (faktury przelewowe z odroczonym terminem płatności). Warunkiem niezbędnym jest prowadzenie zarejestrowanej działalności min. od roku oraz pozytywna weryfikacja w Euler Hermes.
Klient pełną kwotę za zamówienie wpłaca na Twoje konto. W żaden sposób nie ingerujemy w szczegóły rozliczeń z Twoimi klientami.
Nam płacisz za towar i wysyłkę do Klienta docelowego zgodnie z cennikiem hurtowym.
Ponieważ Klient docelowy zawiera umowę sprzedaży bezpośrednio z Tobą, pamiętaj, że musisz mu dostarczyć dokument sprzedaży (paragon, fakturę).
Przeczytaj artykuł: Paragon w sklepie internetowym, jak go uniknąć?